Friday, September 15, 2006

إدبست تاني

أنا إدبست يارجالة في تاج تاني ، هاااااااااااااااااا مادايم إلا وجه الله
الأخ العزيز وعد العيون دبسني ولأني ماأقدرش أرفض طلبه
فهاجاوب يعني هاجاوب

هل انت عقلانى اكثر ام عاطفى؟
انا عاطفية وكلي حنية
صف شخصيتك فى خمس كلمات؟

حساسة ، جبانة ، ساذجة وعلي نياتي ، حشرية ، قلبي أسود
اذا كان لكل انسان شبيه من الحيوانات,أى حيوان يشبهك؟

كابتن !! ينفع من الطيور ،البطة في طيبتها وهبلها
ما هو لونك المفضل؟
المحمحي المائل للزرقان
هل أنت أجتماعى اكثر ام منعزل؟
إجتماعي أوي أميل للرغي
ماذا يشكل أصدقائك بالنسبه لك؟
مكتب للفضفضة مفتوح 24 ساعة
هل أنت مرتبط بعائلتك؟
آه عند حضرتك مانع .0
هل أنت عصبى أكثر أم هادئ؟
هادىء منقط بالعصبية
هل تفضل فصل الشتاء أم الصيف؟
أيام ماكنت لسة بدرس كنت بحب الصيف والفضا اللي فيه
دلوقتي صيف شتا راحة يبقي الشتا احلي طبعاً
متى أخر مره بكيت فيها؟ولماذا؟
تصدق بقالي كتير مابكيتش تقريباً والله أعلم بقيت باردة حبتين
بس أنا كانت دمعتي قريبة أوي وكنت زنانة أوي
وآخر مرة فعلاً بكيت فيها لما واحدة عزيزة عليا زعلتني
صعبت عليا العشرة بس أتصالحنا والحمد لله
الضحايا بتوع المرة دي
بس بجد ماتزعلوش مني مجبر أخاك لا بطل
ودي علي فكرة حرية شخصية يعني اللي مش عاوز يجاوب بلاش
عشان كدة هاملاها بقي
REFORMER
kazabaza
WHITE WIZARD
كلبوظة لكن سمباتيك
طيارة ورق
رانيا
ضياء
عبد الله مفتاح
طيارة ورق
وخللي الباقيين في المرة الجاية ومانجيلكوش في حاجة وحشة يارب

16 comments:

Diyaa' said...

الصراحة راحة

مداح القمر said...

يا بخت اصحابك بيكى...أيه اللون المحمحى دا؟؟...وجوابك على اخر سؤال وعلى سبب بكائك اخر مره اثبتلنا اد ايه فعلا انتى طيبه وعلى نياتك ومش بتعرفى تشتمى

الســـاحر said...

احلى حاجه ان فى حاجات كتير فيكى مش عجباكى بس انتى بتنقديها بمرح ودة شى جميل...وربنا يوفقك

Gid-Do - جدو said...

سحر

روحى هنا وشوفى اوسة بتقول تعملى لينك ازاى

طريقة اوسة لعمل لينك

أم أحمد said...

ضياء
-----
هانريحك انت كمان جاوب ياباشا وبصراحة برضه
مداح القمر
----------
فعلاً يابختهم بيا بس تخيل تعليقك خلاني اغير فكرتي عن نفسي بس علي فكرة انا غيرت الاجابات وشكراً علي زيارتك
الساحر
--------
انا فعلاً فيا حاجات مابتعجبنيش بس اكتر حاجة بتضايقني حالة الأكتئاب اللي بتجيلي في شهور الصيف
جدو
----
انا مش عارفة اوفيلك حقك من الشكر ياراجل ياطيب

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

a href="http://epitaph-87.blogspot.com/"ابيتاف/a

يا ريت بس في اول الكود و في اخره
تحطي دول
<>

و قبل ابيتاف و بعدها
بالشكل ده
><

جربي كدة الوصفة و قوليلي
:)

اجاباتك جميلة يا جميلة

ADMIN said...

حلوة الاجابات دى بس كانت عاوزة شويه حبكة دراميه

Diyaa' said...

مممم فكرة برضه
حاضر هجاوب بس لكره بقي
سلام عليكم بقي

أم أحمد said...

إبيتاف
------
انا مش فاهمة معصلجة معايا الموضوع ده ليه هو مكانالاكواد دي فين بالظبط
انا جربت جميع الوصفات مش فاهمة فيه ايه؟
بس ميرسي ياحلي إبيتاف في الدنيا علي اهتمامك

أم أحمد said...

شاب إسكندرني
------------
منور ياباشا المرة الجاية نبقي نحبكوها وسلامي لاهالي إسكندرية

أم أحمد said...

ضياء
---------
أمال انا كاتباك في اللستة الطويلة اللي تحت ليه ماهو عشان تدوق وأنت بقي لازماً تجاوب ياباشا

أم أحمد said...

دعاء غريب
--------------
ميرسي يادودو علي زيارتك
وفعلاً دي كانت آخر مرة لحد إمبارح بس لإني بكيت تاني إمبارح وأنا بتفرج علي فيلم أجنبي بيتكلم عن بنت أهلها رموها بعد ولادتها مباشرة ولاقتها واحدة زنجية ورجعتها لأهلها لإنها ماتقدرش تربي واحدة بيضه تتاخد في حديد ولبستها صليب وكتبت خطاب لاهلها فيه انها شايفاهم وإن ربنا شايفهم معاها
وكبرت البنت ودايماً كانوا كارهينها وحاولوا اهلها يشغلوها في البغاء بس رفضت وده كان بمساعدة الست الزنجية اللي اتعرفت عليها بعد ماكبرت من وري اهلها
كفاية كدة عليكي هابقي أكملك الفيلم بعدين
بس ايه تقوليش حنفية واتفتحت قعدت اعيط عياط

Diyaa' said...

حاضر هدوق و حالا
متشكرين علي الوجبة الأجبارية دي ..يا ربت تكوني بخير ووصفة ايه اللي عيزاها دي يمكن أخدم لأني كمان مش فهمت

Anonymous said...

أنا الآن فى المدرسة ياسحر سلامى الى أحمد وعمر ربنا يخليهم ويبا رك فيهم.

Anonymous said...

أنا الآن فى المدرسة ياسحر سلامى الى أحمد وعمر ربنا يخليهم ويبا رك فيهم.