Saturday, April 19, 2008

تااااااااااااااااااااااااج



التاج ده من الأخت الغالية بنت الدقهلية صبرني يارب

وأسألته صعبة أوي ... محتاجة علبة مناديل عشان هانعرق كتير النهاردة




أولا : اذكر عشرة اشياء عن نفسك
ثانيا : اختر خمس اشخاص تهدى لهم التاج
ثالثا : لا تهدى التاج لمن اهداه اليك
رابعا : عرف اللى بعتلك التاج انك نزلته عندك


عشرة بحالهم ياظلمة .... كتير أوي

هو فيه حد في الدنيا يعرف نفسه أوي كدة


أول هام .... بيقولوا عليا طيبة ...وأنا بقول عليا طيبة بحدود ... يعني أنا عندي قوة تحمل مش بطالة ..بس بتخلص مع الإستخدام
وماحبش حد يستغلني ممكن أوافق في الأول بس بعد كدة بأفوق

تاني هام ..... رقيقة أوي زمان ورقيقة ساعات دلوقتي


تالت هام ... عندي ولدين ... وماادراك يعني أيه واحدة رقيقة تربي صبيان ... بتبقي ذيهم

رابع هام .. ... أحب الونس ... حتي لوكان الونس ده دمه تقيل وبينكد عليا ساعات .. ماأحبش الوحدة أبداً
خامس هام ... متفائلة ساعات ...ولو أن الحالة ماتسرش
سادس هام ... مدبرة ... بس تدبيري ده مابينولش الرضا المطلوب
سابع هام .... باحب التدوين ... عشان بفضفض فيه بإللي جوايا ... وبما أني اعتبر قديمة حبتين في التدوين فأنا زعلانة أوي
من طريقة الحوار الجديدة التي لم يكن لها وجودمن قبل ... عاوز تقول رأيك قول بس مش لازم تجرح في غيرك
الدنيا واسعة وتحتمل الإختلاف تامن هام .... أفضل الزيارات العائلية عن الخروجات الأخري وزوجي يفضل العكس
تاسع هام .... أحب أغسل المواعين علي الإضاءة الخافتة ... في جو رومانسي
عاشر هام .... أعشق أغاني أم كلثوم وصوتي ييجي منه في أغانيها ... أحب أسمعها وأنا بأمسح الشقة ... يعني لما جيراني يسمعوا أم كلثوم خارج من شقتي يبقي النهاردة يوم التنضيف
خمس ضحايا جداد هما كالآتي

30 comments:

صبرني يارب said...

هيه انا اول تعليييييييق

ام احمد يا حبيبتى انا بقى كنت زمان باسمع زيك وانا باشتغل ام كلثوم برضه ويمكن عبد الوهاب ولا نجاة ولا اي حد بيقول اي حاجه دلوقتي خلااااااااص ما عدتش باسمع

انا باصوت بس وانا باشتغل وانا مش باشتغل

تاجك جميل يا ام احمد ولايق عليكى وحلو اوي
بس انا اديته لمفروسه قبلك
يلا بقى زيادة الخير خيرين

مدام كعبولة said...

هو انا عملتك ايه يا ام احمد ليه كدة انا زعلتك في حاجة؟؟؟


اه صحيح ساعات بكتب حاجات كئيبة بس عادي يعني هي جت عليا

ماشي يا ام احمد ليكي يوم

FaceMoon said...

هههههههههه ضحكتينى
بتغسلى المواعين على ضوء خافت وهيا دى محتاجة رومانسية
طيب قوليلى الحكاية دى بتجيب نتيجة اصلى بكرة اغسل المواعين انا اكل وبس
ربنا يوفقك ويحقللك كل اللى تتمنية
تحياتى

مـحـمـد مـفـيـد said...

بقالي كتير مجيتش
و اجي الاقي الفضفضه الرائعه دي

الشاعر والكاتب احمد هيكل said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
من اجلك
من اجل الحريه
من اجل كل مدون مصري
من اجل الدفاع ع ن حقوقنا

يتشرف اتحاد المدونين المصريين بدعوة سيادتكم لحضور اجتماع الاتحاد يوم 25 / 4 فى كافيتريا المحروسة التابعة لفندق المحروسة للقوات المسلحة بالاسكندرية الساعة العاشرة صباحا . وتفضلوا بقبول فائق الاحترام مع تحيات اعضاء اللجنة الاجتماعية وادرة منتديات اتحاد المدونين المصرين
ولي اي استفسر
تا بعونا ع البريد التالي
ahmedhiqal@yahoo.com
وكماندعكم بالمشاركه في منتدكم
الجديد
منتدي لك
فوجب عليكم التسجيل
في اتحاد المدونين
المصرين
الذي يضم
نخبه
من اهم الشخصيات
محماين
وصحافه
واعلام
ننتظركم
تسجيل متاح لكل الأ عمار
http://egtadwin.yoo7.com/index.htm

رئـــــيسـة حزب الأحلام said...

ايه دة انت اديتينى تاج اوكية
تحياتى

بطوط حبوب said...

ام كلثوم فى المسح
وضوء خافت فى غسيل المواعين
ههههههههههههههههه
صبااااااح الروقان
والله فكره اقولها لاختى بدل ما كل يوم تسمعلها كلمتين من ماما عشان مش راضيه تغسل المواعين
ههههههههههههه
بوست جامد
تحياتى لك

Eno said...

السلام عليكم ياقوم

اولا /اول مره اجي هنا بس مدونتك لذيه اووووووووي

ثانيا بأه / بأه اول مره تزوريني تهديني بتاج
تاجك علي عيني وعلي راسي وحياة ربنا بس انا مش بعرف اتكلم عني
بس ولا يهمك نحاول عشان خطرك المره دي

نورتيني بزيرتك لمدونتي المتوضعه بجد وياريت مش تكون اخر مره :)

عبده الرايق said...

بتحبى تغسلى المواعين على الاضاءه الخافته ؟؟؟؟؟
جديده دى يا ام احمد
بس شكلك كده بتوفرى فى استهلاك الكهرباء

saso said...

:))))
إضاءة خافتة في غسيل الاطباق

ربنا يعينك علي الولدين ويرزقك ببنوته ان شاء الله

عن طريقة الحوار الجديدة..من سنة كنا بنقول نفس الكلام
والسنة اللي جايه هيقولوا نفس الكلام
يظهر ان حال كل شئ منحني هابط

اممممم
كل تاج وانتي طيبة.. احلي ما في لعبة التاج انها فضفضة من غير حد

أم أحمد said...

صبرني يارب
==================
أم كلثوم بتريح أعصابي في المناسبات اللي ذي كدة
انا اعرف ناس بتخلص شغلها علي أنغام والله يازمن لبإيدينا زرعنا الشوك

أم أحمد said...

حياتي قنبلة ذرية
=====================
ماتعرفيش أنا بحب مدونتك أد أيه وكل شوية أعدي عليكي بس انتي مُقلة في الكتابة حبتين
التاج ده من حبي فيكي ياجميل

أم أحمد said...

FaceMoon
=============
مالكيش عليا حلفان انا بتسلي أوي لما بغسل المواعين علي الضوء الخافت وسماع الراديو ... وبابقي مش عاوزة المواعين تخلص
انا في الظروف العادية بكره غسيل المواعين موت بس دي الظروف المحسنة

أم أحمد said...

مـحـمـد مـفـيـد
===============
والله منورني ياأستاذ محمد
سلملي علي العابدين

أم أحمد said...

رئـــــيسـة حزب الأحلام
===========================
أنا عارفة أنك منزلة بوست جديد
ابقي خدي التاج بعده بقي برااااحتك خالص

أم أحمد said...

بطوط حبوب
================
أخس عليك يابطوط ده بدل ماتقوللي هاغسل انا المواعين تقوللي أختي
أنا أحترم الراجل اللي يساعد أخته في البيت وبعد كدة يساعد زوجته
منورني يابطابيط

أم أحمد said...

Eno
===============
قلبك أبيض أنتي فاكراني أول مرة أزورك ده أنا زبونة مستديمة جايز مش باعلق بس بآجي ومعجبة كمان
أنا بعتلك التاج مناغشة بس
عاوزة تجاوبي جاوبي مش عاوزة علي مزاجك ياقمر
وهو انا اقدر ازعل إينو مني

أم أحمد said...

عبده الرايق
====================
الإضاءة الخافتة دي عبارة عن خمس لمبات سبوت يبقي بوفر إذاي

أم أحمد said...

saso
=============
ملاحظة ياساسو .. الناس بقت وحشة أوي مع بعضها .. ده فيه مدونات بأدخلها بألاقي خناقات ناقص يمسكوا في زمارة بعض .,.. كويس انهم مش بيشوفوا بعض كان زماننا عندنا قسم خاص في المستشفيات لحوادث المدونات

رئـــــيسـة حزب الأحلام said...

تعالى شوفى التاج

ابو درويش said...

السلام عليكم
اول زيارة ليه مدونتكم جميلة

Mafrousa said...

مفقوعه
---------
انا اخدت التاج و عملت الدوفوار
مبسوطه منى؟

kafrawy said...

ههههههههههههه

بمناسبة صوتك الجميل دة
اية رايك تروحى تقدمى ف استار اكاديمى

حسبي الله ونعم الوكيل said...

الصراحة راحة

دودو في كي جي تو said...

اذيك يا ماما هاديلك بوسة

أم أحمد said...

اسد الغابة
=================
تنورني في اي وقت

أم أحمد said...

واحدة مفروسة
===============
ايه حكاية الفرانسيه معاكي ؟؟؟

أم أحمد said...

kafrawy
=============
انا صوتي اينعم حلو بس في اغاني الست الله يرحمها بس
ودمتم

أم أحمد said...

حسبي الله ونعم الوكيل
======================
مبروك عليكي المدونة عقبال ماتمليها بوستات صغيرين يملوا عليكي الدنيا

أم أحمد said...

دودو في كي جي تو
======================
الحمد لله ياحبيبي